
Realizacja zadań wynikających z innowacji „Ekspresja i świadomość muzyczna podstawą do życia w środowisku kulturalnym”.
„Zabawy rytmiczno-taneczne”
W marcu odbył się warsztat prowadzony przez autorki innowacji pedagogicznej „Ekspresja i świadomość muzyczna podstawą do życia w środowisku kulturalnym”. Tematem warsztatu były „Zabawy rytmiczno-taneczne z elementami integracji grupy”. Spotkanie miało na celu integrację nowopowstałej grupy, tak aby kolejne warsztaty mogły przebiegać w ładzie i harmonii.
Warsztaty wokalne ze specjalistą
W kwietniu odbyły się warsztaty wokalne ze specjalistą mgr Moniką Bleją – instruktorem śpiewu w ramach innowacji pedagogicznej „Ekspresja i świadomość muzyczna podstawą do życia w środowisku kulturalnym”. Uczniowie uczyli się jak prawidłowo korzystać z przepony, poszerzali swoją skalę głosu, śpiewali dbając o higienę głosu, a także uczyli się rozpoznawać różne rodzaje głosów ludzkich.
Warsztat emisji głosu
W maju odbyły się kolejne warsztaty przeprowadzone przez autorki innowacji pedagogicznej „Ekspresja i świadomość muzyczna podstawą do życia w środowisku kulturalnym”, pt. „Emisja głosu”. Podczas zajęć, dzieci nauczyły się poprawnie używać aparatu głosowego, przepony oraz oddechu.
Zagrajmy, zatańczmy, zaśpiewajmy
W czerwcu odbył się warsztat taneczny „Zagrajmy, zatańczmy, zaśpiewajmy” prowadzony przez mgr Alinę Dobersztyn – instruktora tańca w ramach innowacji pedagogicznej „Ekspresja i świadomość muzyczna podstawą do życia w środowisku kulturalnym”. Uczniowie uczyli się improwizacji ruchowej do muzyki, interpretowali utwory według własnego pomysłu, a także uczyli się kroków tańca ludowego Polki.