WSPARCIE PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNE DLA RODZICÓW I UCZNIÓW

Uczniowie i rodzice mogą korzystać ze wsparcia, konsultacji, porad, dotyczących trudności związanych z obniżonym nastrojem, lękiem, poczuciem osamotnienia, problemami z koncentracją i snem, poczuciem bezradności, agresją i złością, relacjami rodzinnymi oraz innymi problemami. Pomoc świadczą specjaliści w szkole (pedagog psycholog, wychowawcy i nauczyciele). Można ją również uzyskać poza  szkołą.

GDZIE SZUKAĆ POMOCY:

Szkoła Podstawowa nr 9 im. Mieszka I

tel. 61 426-51-13

Nasi nauczyciele i specjaliści są do Państwa dyspozycji po wcześniejszym umówieniu. Spotkania mogą odbywać się w formie kontaktu telefonicznego, za pośrednictwem komunikatora Teams, lub bezpośrednio w szkole, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

 

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Gnieźnie

ul. Wyszyńskiego 4

Tel. 061-424-66-40

W związku z obecną sytuacją istnieje możliwość skorzystania z pomocy psychologiczno – pedagogicznej poza obowiązującymi zapisami. Udzielanie bezpośredniej pomocy przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne polega m.in. na prowadzeniu terapii dzieci i młodzieży oraz ich rodzin, wspieraniu rodziców w rozpoznawaniu potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, możliwości psychofizycznych dzieci i młodzieży oraz w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych i wychowawczych.  Poradnia działa bez ograniczeń, zgodnie z wewnętrznymi procedurami funkcjonowania w stanie epidemii SARS-CoV-2.

 

Centrum Medyczne Log-Med w Gnieźnie

ul. Graniczna 1b

tel: 606-704-707

Przyjęcie nie wymaga skierowania. Z centrum można kontaktować się bezpośrednio lub za pośrednictwem szkoły, w oparciu o porozumienie dotyczące współpracy w ramach realizacji świadczeń w zakresie ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży I poziom referencyjny

 

Bezpłatna infolinia

800-080-222

Dzieci, młodzież i rodzice mogą również uzyskać wsparcie, dzwoniąc na bezpłatną, całodobową infolinię. Pod wyżej podanym numerem dyżurują specjaliści, którzy udzielają pomocy psychologiczno- pedagogicznej.

 

 

Skip to content